onsdag 30 september 2009

Matbloggspriset 2009

Nu är det dags att nominera eran favoritblogg till "Matbloggspriset 2009". Man kommer kunna nominera fram tom den 28/10. För att nominera går ni in här. Fina priser till er som nominerar kommer att lottas ut.

Matbloggspriset kommer delas ut den 6/11 under Det Goda Köket. Nordens största konsumentmässa för mat, dryck och köksutrustning.

Jag har nominerat min favorit nu, så nominera eran med vet jag.


Återkommer senare under dan med ett recept på ugnsstekt falukorv.

5 kommentarer:

Pernilla sa...

been there, done that och jag nominerade dig för det är här jag får mest inspiration plus att din blogg fått mig att hitta vidare till massa andra matbloggar också så det kändes som det inte var mer än rätt att det är din tur i år :) håller tummarna!

Carro sa...

Jag vet vem jag ska nominera iaf ;)

Sandra drömkaka sa...

Åh drömmen vore ju att bli nominerad :) ! Det finns ju så himla många bra mat & bakarbloggar, tex din :) !

åsa - hello sugar! sa...

så roligt att besöka din blogg igen. och oj vad du har bakat och lagat mycket smaskens på sista tiden. den där chokladsoppan lite längre ner såg hur helt enkelt ljuuuvlig ut!! :)

Helena sa...

Hej!
Jag har nominerat din blogg, för den är så inspirerande och dina recept är så barnvänliga! (Inte för att jag har några barn, jag är bara barnsligt kräsen) Du har faktiskt inspirerat mig att starta min egen matblogg! :-) www.baraenkakatill.blogspot.com
Lycka till med matbloggstävligen!