tisdag 24 mars 2009

Bröd från Pågen!

För ett tag sen fick jag frågan om jag ville vara med i Pågens brödpanel och självklart ville jag vara med, så kul ju! Vi tackar så mycket!


Så idag fick jag ett roligt paket med dessa produkter:


  • Pågen Grova korvbröd

  • Pågen Havre +

  • Pågen Javisst Mjuka grovbröd med fullkorn

  • Pågen Javisst Saftiga mjukbröd med fullkorn

Vill ni veta mer om dessa produkter kan ni gå in här och kika.

Recensioner och betyg av produkterna kommer senare vartefter vi provat dom.

6 kommentarer:

lina sa...

Är också med i brödpanelen, men har inte fått bröden ännu. Ska bli spännande att testa när de kommer. De grova korvbröden har jag faktiskt redan testat och gillade dem!!!

Växelhäxan från norrland sa...

Så spännande, kul att få hem en massa bröd bara så där.
Jag bör ju baka för frysen är tom men andan faller lixsom inte på men men det kommer väl nångång kanske.
Vi hörs

Anonym sa...

Vad roligt ! :) Alltid spännande att testa nytt bröd .
Visst är det dom grövre hamburger/korvbröden?
Själv har jag bara testat det Havre + ! Tyckte inte det var så speciellt. Däremot Müslibrödet dom kommit med är smarrigt !

Anonym sa...

jag är också med i brödpanelen, ska bli skoj att testa dem.

Anonym sa...

Oh va rolig att vara med i testpanelen!
Jag som är brödoman borde vara med hihi!
Bra de har börjat sälja grova korvbröd, är ju på tiden, ofta mer smakrikt med grova bröd så : )

Anonym sa...

Fick mina bröd idag! :-) Så nu blir det snart att prova den ljusa varianten av "Javisst" bröden!
Väldigt kul att vara med i brödpanel tycker jag!!