måndag 27 juli 2009

Tävling

Oj, vad fort det går när man har roligt, redan över 50 000 besökare, så himla roligt. Vill tacka er alla underbara besökare och därför tänkte jag bjuda på en tävling för att fira.

Kokböcker tycker iaf jag att man aldrig kan få för många av så därför är vinsten även i denna tävling en kokbok. Denna gång kan man vinna boken "Pajer" skriven av Caroline Hofberg. I boken hittar man både mat- och dessertpajer. Boken är fylld med såväl klassiska recept som nya spännande smakkombinationer eller vad sägs om "Kycklingpaj med Choritzo eller varför inte en "Rabarberpaj med marängtäcke". Boken innehåller även många läckra bilder, precis som en kokbok ska vara.


Att vara med och tävla är lätt och alla är välkomna. Lämna bara en kommentar i detta inlägget. Har du en blogg, så länkar du med bilden ovan till tävlingen för att få en extra lott, glöm inte skriva att du länkat. Har du ingen blogg lämnar du en kommentar och skriver din mailadress i kommentaren så jag vet vem du är om du vinner.
Tävlingen pågår tom söndagen den 9/8 kl 24.00


Lycka till alla!!!!

89 kommentarer:

Marianne sa...

Aha... först ut! Kikar ofta in på din blogg för inspiration och vill gärna vara med i tävlingen.
Marianne Z

Mor-Mia sa...

Åhh jag älskar paj i alla dess former och fina kokböcker kan man aldrig få för mycket av ;)

Jag lägger en länk från min blogg.

Hälsningar
Mia

Mary sa...

Ååå, perfekt! Håller tummarna att jag vinner! :-) Har länkat från min blogg!
Hälsningar Mary

Anonym sa...

Hejsan! Bevakar alltid din blogg efter recept och älskar kokböcker. Villgärna vara med i din utlottning.

Kramar Sandra

e-post: sandra.w@glocalnet.net

Johan sa...

Tävla är kul likaså kokböcker lägger uppe en länk på min blogg.

/Johan

Anonym sa...

Trevlig blogg du har !!
Blir alltid lika inspirerad när jag tittar in här....
Och en kokbok skulle jag gärna vilja vinna !
Har ingen blogg (än) att länka till så här är min mailadress:
jorndahl@spray.se

Hälsningar / Gunnel

Jenny sa...

Jag vill också vara med och tävla - jag älskar kokböcker! :)

Jag har länkat från min blogg.

Lina sa...

Jag vill givetvis vara med och tävla! Går dagligen in på din blogg för matinspiration... Och alltid hittar jag något!

Länkar från min blogg.

Mvh Lina

Anonym sa...

Jag sa till min dotter att när jag fyllt 40 då ska vi börja äta lite nya maträtter. Nu har jag varit 40 i snart 3 veckor...så nu behöver jag inspiration.
Jag har tyvärr ingen egen blogg än men funderar på att skaffa en med mina nyfunna recept i.

Hälsningar Lena

e-post:lenas90@hotmail.com

Malin sa...

Åh, jag älskar paj! :)

Pernilla sa...

åh paj! är det matpajer eller bakpajer? eller både och kanske? vi har ju skilda meningar här hemma då jag inte tycker om bakpajer men älskar matpaj, och sambon är precis tvärsom ;)

lina sa...

Åh, den vill jag gärna vinna! Länkar från min blogg!

Fröken Nina sa...

Åh så fin! Jag är med och tävlar, har länkat till dig men vet inte hur man gör med bilden... Hoppas det är okej ändå? =O)

Pinglan sa...

Hej!
Jag går in på din blogg så gott som dagligen och får information. Jag har länkat från min http://pinglansreceptblogg.blogspot.com/ blogg

/Pingland

Hanna sa...

Ååå, ja vill va me å tävla;) Ja länkar!

Hanna

Emilies Skafferi sa...

Kul tävling!

länkar också:)

Amanda sa...

Ohh finns det något godare än paj?? :) Jag blir sådär barnsligt lycklig och nostalgisk så fort det bjuds på paj! Självklart länkar jag från min blogg!!
Varma hälsningar
Amanda

Åsa /En Sida Med Mat sa...

Oj,denna fina bok vill man ju såklart lägga till samlingen!!


Kram Åsa.

evamar - tävlingsblogg sa...

Oj, den kokboken har jag inte ens sett. Håller helt med om att man inte kan ha för många kokböcker och det är klart att jag vill ha en chans att vinna den här.

Har såklart länkat i min tävlingsblogg

http://evamar.blogg.se/2009/july/kokbok-9-augusti.html

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar.

lenamarb sa...

Mums med paj !

Jag har ingen blogg men är gärna med och tävlar :)

MVH
lenamarb@gmail.com

Sofia sa...

Du har så rätt ! behöver nya goda resept på pajer! :)

Anonym sa...

Jag är inte särskilt förtjust i att baka eller laga mat, men har jag en fräsch och ny receptbok blir det minst hundra gånger roligare!
Jag har ingen blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.
/ Sandra

ANNIKA sa...

Jag gillar paj så det skulle inte va fel att få lite ny inspiration....
är med och hoppas på tur...
grattis till alla besökare...!
gustafsson.57@hotmail.com

Annas Lycka sa...

Här kommer en som gärna vill tävla. Länkar såklart. Kram Anna

Anonym sa...

Jag älskar paj. Min absoluta favorit är tomat- och fetaostpaj med färsk basilika i. Jag vill gärna vara med i utlottning av pajboken.

e-post: bjorklund_erika@hotmail.com

Jag är ofta inne och läser på din blogg, men har aldrig skrivit någon kommentar tidigare. Hoppas du fortsätter med bloggen.

/Erika

Lillan sa...

åh vilken kul tävling. klart jag är med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/july/kokbok-1.html

louise sa...

Kul tävling :)

hunniiebunniie@hotmail.com

Anonym sa...

Hej,

jag älskar kokböcker och håller med att man aldrig kan få för många!
e-mail:ia30@spray.se

Lene-Therese sa...

Jag vill vara med i tävlingen :)

suss sa...

Visst är det så att man aldrig kan få för många kokböcker!!! Jag fyller gärna på med en till i hyllan!! = )

Marias Kakburk sa...

Tack snälla:)!

Va roligt för dig att fler hittar hit! Kram!

Familjen Nielsen sa...

Jag är gärna med i denna tävling.
Det är både kul att baka/laga paj och dessutom få äta och njuta av den. Lite ny inspiration är aldrig fel, bara kul.
Jag har länkat via min blogg.
// Linda

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen=) Är ofta och tittar på din blogg för att få lite inspiration till matlagning och bak!
Hälsningar Therese

e-post: therese.andersson@lsn.se

Christoffer Hedlund sa...

klart att man vill vara med i utlottningen :). länkar till min hemsida också och laddar upp bilden enligt önskemål. Lev å må!

christofferhedlund.blogspot.com

Johan sa...

en kokbok hade vart behövligt nu:)

mail: jmanpartar@hotmail.com

ps hoppas du bjuder på lite god mat när jag kommer å hälsar på ikv :)

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, pajer är en favorit hos mig.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/july/vinn-en-kokbok-pajer.html

info@annakarlsson.se

Salmiak sa...

ÅÅh så trevligt. Vill gärna vara med och tävla.

:-)

Pia Salmiak

p.makimaa@gmail.com

Katja sa...

Hellu =) Är verkligen med och tävlar.. :)
http://smultronduvan.blogg.se/2009/july/tavlar-om-en-kokbok.html
KRAM!

Maria sa...

Paj som är så gott. Vore toppen med en kokbok med bara paj! :o)

Carita sa...

Hej. Jag är gärna med i tävlingen :) Älskar kokböcker!

Länkade: http://caritatavlar.blogg.se/2009/july/kokbok.html.
turkost@gmail.com.

julia sa...

jag är med och tävlar! :D

Unknown sa...

Denna har jag läst gott om och är gärna med och tävlar!

M sa...

Nej kokbäcker är alltid bra och ha och roliga och titta på..
Paj är gott men nått jag sällan gör, så lite ny inspiration till paj vore inte fel..
slänger in en länk på min blogg oxå..

minatankar sa...

Mmmm...
Är med och tävlar!

Länkar givetvis!
http://gladsomledsen.blogspot.com/2009/07/kokbok.html

KarinW sa...

Jag vill vara med såklart och nu tror jag förstås att jag ska vinna också:)Jag länkar till dig då!

Carro sa...

Oh, vad roligt med en liten tävling =) Självklart vill jag vara med :)

Vi hade en jättetrevlig resa. Verkligen mysigt !
Hoppas allt är bra med dig =)

Anonym sa...

Åh, den här boken skulle jag verkligen vilja ha.. Hoppas, hoppas :-)
Karin
doll@home.se

Sanne sa...

självklart vill man vara med och tävla! Receptbok med olika pajer är alltid kul!
Min epost: Kaxig_6@msn.com

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina boken!

anonitota@comhem.se

Tesse sa...

Jag vill tävla, och samtidigt passa på att tacka för en superbra och insirerande blogg!
Har länkat från min blogg också :)
/
princess_tess@hotmail.com

Frida Robertsson, hallonsoda24@hotmail.com sa...

Oh, pajer är underbart! Den boken vill jag gärna vinna :)

Boman sa...

Done! Länkad alltså.

Malin Bäckström sa...

Halloj halloj!
Sitter här ända borta i irland och spanar på din blogg var och varannan dag. Är au pair här på irland och har tatt din blogg som hjälp för att laga god mat här för familjen jag bor hos, mycket uppskattat ska du veta :D Dom äter och mumsar! Älskar att laga olika pajer så var bara tvungen att vara med i tävlingen.
Kramar Malin

Mail: malinbackstrom@live.se

Nina sa...

Du har en trevlig blogg full med inspiration! Systrarna Yster likes it! och vi vill gärna vara med och tävla:) Kramisar från oss!

Anonym sa...

Jag är med! :)

mail: hallonhanna_@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vad det vore härligt med en pajkokbok för en pajälskare som mig :)

Emmelie

emmelie.ivarsson@hotmail.com

Anna sa...

Ja, jag är gärna med och tävlar! Länkar såklart på bloggen också! Hållen tummen för vinst :-) Mvh Anna

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har, man blir ju sugen på allt. Vill gärna vara med i utlottningen. Lena I
li67@live.se

Malin (mr22ga@hotmail.com) sa...

Vill självklart vara med även jag! Paj är familjens absoluta favorit, i alla dess former! Länkar också vidare från: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/kokbok-2.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
KRAM!

Mia sa...

Jag har startat min blogg på en ny adress.
Och jag har länkat till tävlingen därifrån =)
Mvh Mia - En bondhustrus godispåse

åsa - hello sugar! sa...

så roligt med tävling! självklart vill jag vara med och få chansen att vinna pajboken! :) jag länkar i högerspalten i min blogg.

Anna sa...

Såklart jag vill vara med och tävla! Efter min mislyckade tacopaj med ett pajskal som var så hårt att det förmodligen hade gått att döda ngn med det så kan jag behöva en bok om just pajer :)

Lägger en länk till dig från mig blogg :)

Anonym sa...

Följer din toppenbra blogg och blir så glad om jag vinner i din tävling.
Irene

Cinsaga sa...

Yes ! Behöver lite matinspiration. Hoppas såklart in i tävlingen och håller tummarna.

Malin sa...

kulle gärna vilja vinna denna kokbok för att min mamma alltid gör så goda pajer! :) Jag vill gärna lära mig att göra lika goda och vill då ta hjälp av både henne och nya recept! :)

malin_92girl@hotmail.com

Anonym sa...

Jag följer din blogg, superbra tips o idéer på recept!

Vill gärna vara med i tävlingen. Skulle bli en toppenbra födelsedagspresent (till mig själv) :)

Hälsningar Elin

e-post: elin_j_a@hotmail.com

Monika sa...

Älskar pajer! Tävlar såklart då!

vh
6048gustafsson@telia.com

hosio - tävlingsblogg sa...

Är gärna med och tävlar!
Har länkat:
http://hosio.blogg.se/2009/july/tavling-kokbok.html

Anonym sa...

Jag är gärna med! Älskar att baka pajer.


Mejl: josefine_jinx@hotmail.com

Tinaz sa...

Ja men de är klart jag hakar på när de vankas nått gott.....och pajer är ju en favorit här med=)
Ha det gott!!

Maria sa...

Jag vill hemskt gärna vara med i boktävlingen! Hoppas, hoppas!

Sofia sa...

Perfekt, jag älskar pajer av alla dess slag, men har tyvärr så få bra recept, denna bok skulle passa mig som handen i handsken =) jag håller tummarna och hoppas på att kokboken kommer bli min!!

Hälsningar Sofia

epost: v_natan_v@hotmail.com

Växelhäxan från norrland sa...

SJälklart så måste ju jag vara med att tävla.
Kokböcker kan man ju aldrig få för mycket av..
Jag länkar i högerspalten på min blogg också.
Ha det gott

Jenny sa...

Jag är gärna med och tävlar!!

Hälsningar Jenny
kai.jenny@glocalnet.net

jessie sa...

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Älskar pajer!

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-boken-pajer.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Anonym sa...

Vill gärna delta i tävlingen.

Läser ofta din blogg och har hittat många smarriga recept :)

lena_girl84@hotmail.com

josefine sa...

Dina recept har räddat mina middagar många gånger! Tack för en jättebra blogg! Älskar att baka pajer så det vore roligt att vinna en bra kokbok om det. Kram Josefine har tyvärr ingen blogg men min mailadress är: josefine_johansson4@hotmail.com

Therese sa...

Skulle vara kul att vinna :)

Anonym sa...

Jag håller med, kokböcker kan man ha hur många som helst:)
Skulle gärna vinna!
svartakatten@live.se

Nettan sa...

Jag är med och tävlar om den härliga boken med pajer. En amatör som jag behöver alla tips jag kan få och då passar den ju alldeles utmärkt.

Länkar på min blogg:-)

Jeanette

Anonym sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla ifrån min tävlingsblogg http://benitastavlingsblogg.blogspot.com och självklart kommer jag länka din tävling därifrån.

Krams!

Anonym sa...

Åhh en bok om pajer! Jag vill vara med och tävla.

Hälsningar Therese

theresejohnson_@hotmail.com

Uttan sa...

Kul att Du tittat in till mej så jag kom hit:)
Å vilken fantastisk blogg Du har.Hit kommer jag sååå gärna tillbaka, tänk vad bra med mat och bak tips!!!
Och självklart vill jag vara med och tävla om Paj boken det är ju alltid så gott och bra med paj.
Är kanske lite sent ute man jag har också länkat på min Blogg till tävlingen i högerspalten med bild.
Ska lägga in det under mina länkar också!
Kramar!

sarinsko sa...

hej. jag är gärna med och tävlar. vill däremot bara ha en lott :) men hoppas jag vinner ändå!
MIn mejladress är zarah124@yahoo.se

Mamma C sa...

Hittade hit genom bloggen matlek. Jag vill gärna vara med i din tävling. Jag länkar från min sida oxå.
Mamma C

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna en pajbok! Behøver något bra tips till den stundande kräftskivan!

MVH
Eva
evisan@spray.se

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla om boken :) Har lagt in en bildlänk till din tävling i min blogg. Länken finns i högra sidospalten och jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

anna sa...

Jag är gärna med o tävlar!
Lägger självklart ut en länk i min blogg!